مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از اجرای بهسازی و روکش آسفالت 165 کیلومتر در محورهای اصلی و شریانی استان با صرف 953 میلیارد ریال اعتبار طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰ 07 October 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی، صبح امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۳۰ درصدی بهسازی و روکش آسفالت محور‌های اصلی و شریانی نسبت به سال گذشته، اظهارکرد: بهسازی و روکش آسفالت ۱۶۵ کیلومتر در محور‌های اصلی و شریانی استان با صرف ۹۵۳ میلیارد ریال اعتبار طی ۶ ماه نخست امسال اجرا شد.

وی گفت: طی این مدت عملیات میکروسرفیسینگ در محور‌های شیروان-فاروج به طول ۲۴ و ۴ صدم کیلومتر، بجنورد-آشخانه به طول ۶ دهم و آشخانه-بجنورد به طول ۱ و ۴۳۵ هزارم کیلومتر اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان اینکه در این بازه زمانی ۱۵ کیلومتر از محور گرمه-سنگ سوراخ تثبیت و روکش آسفالت شده است، افزود: همچنین ۳ و ۹ دهم کیلومتر از محور بجنورد-اسفراین، ۱۱ و ۷ دهم کیلومتر از محور پیش قلعه-غلامان و ۵ کیلومتر از محور اسفراین-سبزوار روکش آسفالت شد.

مشتری تصریح کرد: عملیات اجرایی اسکرابسیل در محور‌های پیش قلعه-غلامان به طول ۱۲ کیلومتر، بجنورد-شیروان به طول ۳۱ کیلومتر، اسفراین-سنخواست به طول ۳۰ کیلومتر و آشخانه-شهرآباد به طول ۳۰ کیلومتر انجام شد.

وی درزگیری ۳۷ هزار و ۹۵۹ متر از محور‌های اصلی و شریانی استان را از دیگر اقدامات این اداره‌کل برای نگهداری راه‌ها برشمرد و ادامه داد: ۲ هزار و ۸۱۱ تُن لکه‌گیری با مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع نیز در این مدت اجرایی شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: به منظور پُر کردن چاله‌ها در سطح جاده‌های خراسان‌شمالی ۸۵۵ تن آسفالت سرد استفاده شده است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار