مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی گفت: ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی با ۲ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال اعتبار طی نیمه نخست سال جاری در خراسان‌شمالی احداث و روکش شد.
کد خبر: ۱۱۳۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵ 10 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۱۳۰ کیلومتر از راه‌های فرعی و روستایی با ۲ هزار و ۸۳۴ میلیارد ریال اعتبار طی نیمه نخست سال جاری در خراسان‌شمالی احداث و روکش شد.

وی گفت: احداث و آسفالت به طول ۳۹ و ۶ دهم کیلومتر از راه‌های روستایی خراسان‌شمالی با صرف هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال اعتبار اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی با بیان اینکه با اجرای عملیات احداث و آسفالت در این مدت ۱۳ روستای بالای ۲۰ خانوار با هزار و ۹۸۶ خانوار از نعمت راه آسفالته بهره‌مند شدند، افزود: ۱۲ و ۶ دهم کیلومتر از راه‌های روستایی در شهرستان فاروج، ۸ و ۴ دهم کیلومتر در شهرستان اسفراین، ۶ کیلومتر در شهرستان شیروان، ۴ و نیم کیلومتر در شهرستان جاجرم احداث و آسفالت شد.

وی تصریح کرد: احداث و آسفالت ۲ و ۶ دهم کیلومتر در شهرستان مانه‌وسملقان، ۳ و ۵ صدم کیلومتر در شهرستان بجنورد، یک و ۷ دهم کیلومتر در شهرستان رازوجرگلان و ۷۵۰ متر در شهرستان گرمه از دیگر اقدامات این اداره‌کل در راستای برخورداری روستا‌ها از راه آسفالته است.

مشتری همچنین از روکش ۹۰ و ۹۵ صدم کیلومتر راه فرعی و روستایی با هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در این بازه زمانی خبر داد و افزود: ۱۷ و ۶ دهم کیلومتر راه روستایی در شهرستان بجنورد، ۱۱ کیلومتر در شهرستان رازوجرگلان، ۱۰ و ۹۵ صدم کیلومتر در شهرستان شیروان، ۲ و یک دهم کیلومتر در شهرستان فاروج و یک و ۷ دهم کیلومتر در شهرستان گرمه روکش شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات فوکسیل محور گراتی-صفی آباد و گورپان به سمت انتهای حوزه شهرستان اسفراین به طول ۲۵ کیلومتر نیز اجرایی شد.

منبع/فارس

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار