رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: ۲۲ هیات اجرایی در استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که ۲ هیات مربوط به شهرستان فاروج است که کرسی مشترک با شهرستان قوچان در خانه ملت دارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۷ 12 October 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، حسن ناهیدی، رییس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی اظهار کرد: اعضای هیات‌های اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان انتخاب شدند.

وی گفت: ۲۲ هیات اجرایی در استان برگزاری انتخابات را بر عهده دارند که ۲ هیات مربوط به شهرستان فاروج است که کرسی مشترک با شهرستان قوچان در خانه ملت دارد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی با بیان اینکه بر این اساس در استان ۲۰ هیات اجرای تشکیل شده است، افزود: هیات‌های اجرایی انتخابات شامل هشت نفر عضو اصلی (معتمدان)، پنج نفر عضو علی البدل و سه نفر نماینده حقوقی است.

وی ادامه داد: ریاست هیئت‌های اجرایی با فرماندار شهرستان یا بخشداران بخش‌های مستقل است.

ناهیدی اظهار داشت: افزایش یک کرسی در خانه ملت برای مردم این استان پیشنهاد شده بود، اما این امر در مجلس مسکوت ماند.

وی تصریح کرد: بر همین اساس در این دوره از انتخابات مجلس شمار نمایندگان همان چهار نفر است و یک نماینده هم میان فاروج و قوچان مشترک است.

رئیس ستاد انتخابات استان بیان داشت: در هر یک از حوزه‌های انتخابیه استان شامل «بجنورد-راز و جرگلان-مانه-سملقان-گرمه-جاجرم»، «اسفراین-بام و صفی آباد» و «شیروان» قرار است سه شبکه تلویزیونی با هدف تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس راه‌اندازی شود.

ناهیدی در ادامه افزود: این اقدام با هدف شناساندن نامزد‌ها و برنامه‌های آن‌ها به مردم و تسهیل در شناسایی نامزد‌های مورد علاقه مردم به آن‌ها است تا صرفا محدود به حضور در ستاد‌های انتخاباتی نباشند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار