مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی گفت: در شهر راز بیش از ۴۰۰ نفر، در شهر غلامان ۲۰۰ نفر و در شهر یکه صعود نیز ۴۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۳۹۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴ 25 November 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، سیدعلی میرکریمی، مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی اظهارکرد: در شهر راز بیش از ۴۰۰ نفر، در شهر غلامان ۲۰۰ نفر و در شهر یکه صعود نیز ۴۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

وی گفت: در افق بیست ساله در شهر راز نیاز به الحاق ۸۰ هکتار زمین، برای شهر غلامان ۵۰ هکتار و برای شهر یکه صعود نیز ۴۰ هکتار زمین باید الحاق کنیم.

مدیرکل راه‌وشهرسازی خراسان‌شمالی افزود: هدف، توسعه متوازن شهر‌های استان متناسب با رشد جمعیت شهری و توجه به موضوعات آمایش سرزمین که این موضوع نیاز به همکاری و همراهی تمامی دستگاه‌های اجرایی و دستگاه‌های صاحب زمین و مردم دارد.

وی بیان داشت: ضمنا مطابق فرمایش ریاست محترم جمهور در تحقق طرح نهضت ملی مسکن همه دستگاه‌ها موظف به همراهی و انجام وظایف مربوط به حوزه وظیفه‌مندی خود بوده و وزارت راه و شهرسازی در این مسیر دست کلیه مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تحقق شعار اصلی دولت خدمتگزار را به گرمی می‌فشارد.

میرکریمی تصریح کرد: از مسئله تقویت زمینه‌های تعامل میان دستگاه‌ها نباید غافل شد چرا که در صورتی می‌توان موانع اجرایی طرح‌های یک شهرستان را مرتفع و بر مشکلات فائق آمد که تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط در تعامل، همدلی و هماهنگی خوبی باشند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان‌شمالی به برنامه‌ریزی و تلاش مضاعف برای سرعت بخشیدن در روند اجرایی پروژه‌ها تاکید کرد و اذعان داشت: همت و غیرت به همراه تلاش و کوشش تمامی دست‌اندرکاران برای اتمام پروژه‌ها ستودنی است.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار