مدیر کل زندانهای خراسان شمالی :
جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی زندانهای خراسان شمالی به ریاست پژمان پروین مدیر کل زندانهای استان ومسؤلین ستادی و رؤسای زندانهای استان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
کد خبر: ۳۶۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰ 22 January 2017
جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی زندانهای خراسان شمالی به ریاست پژمان پروین مدیر کل زندانهای استان ومسؤلین ستادی و رؤسای زندانهای استان در محل سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.
در این جلسه پژمان پروین مدیر کل زندانهای خراسان شمالی در سخنانی ضمن ترسیم اهداف مورد نظر در زندانهای استان از همراهی واهتمام مسؤلین زندانها در رسیدن به اهداف مورد نظر تشکر و بر انجام تلاشی مضاعف تأکید نمود.
مدیر کل زندانهای خراسان شمالی با اظهار اینکه تا رسیدن به اهداف مورد نظر فاصله زیادی داریم اعلام داشت: که بیش از گذشته نیازمند همت جمعی و استفاده از خرد مشارکتی می باشیم.
پژمان پروین در این جلسه از صداقت در انجام وظیفه به عنوان زمینه ساز رشد وتعالی یاد نمود و خاطر نشان ساخت: صداقت در گفتار وکردار لازمه پذیرش وتعامل مثبت و پیشرفت امور می باشد.وی همخوانی گفتار وکردار را از دیگر ویژگی های نیروی انسانی کارآمد دانست واعلام داشت: درمدیریت سیستمی موجود، فضای لازم را فراهم نموده ایم و بدین جهت انتظار بروز این ویژگی ها را از کارکنان سیستم داریم.
مدیر کل زندانهای خراسان شمالی از هدف گذاری به عنوان یک اصل مهم در انجام امور جاری در زندانها یاد نمود واز مسؤلین ورؤسای زندانها خواست تا پارامترهای مشخص شده را رعایت ودر زمان انجام امور با رعایت زمان بندی مناسب، مدام فعالیت های خود را مورد ارزیابی قرار دهند تا فرصت وزمان رسیدن به اهداف مورد نظر کوتاهتر شود.

جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی

پژمان پروین با اشاره به کار کرد امنیتی زندان ،فضای زندان را به جهت زندگی جمعی ،یک فضای در آستانه بروز بحران معرفی نمود وتدبیر و هوشیاری وکیاست را لازمه حرفه زندانبانی دانست و اعلام داشت: تلاش همه کارکنان زندانها باید بر ایجاد یک زندان پاک و به دور از تنش و بحران استقرار یابد.
رئیس شورای اداری زندانهای خراسان شمالی در ادامه ضمن تاکید در تسریع ساخت آسایشگاه پرسنل وظیفه زندان مرکزی برابر نقشه های ارسالی از سوی اداره کل، به نظارت بیشتر بر نیروهای پرسنل وظیقه اشاره نمود وخاطر نشان ساخت ؛ نیروهای وظیفه به جهت جوان بودن ونداشتن تجربه کافی و شرایط محیطی زندان باید همواره مورد آموزش ونظارت باشند تا از گرایش آنان به آسیب های اجتماعی در این محیط پیشگیری گردد.
مدیر کل زندانهای خراسان شمالی با اشاره به سیاست های سازمانی مبنی بر حمایت وتکریم خانواده زندانیان بر اجرای مطلوب این سیاست مهم تأکید کرد و از رؤسای زندانها خواست تا در سالن های ملاقات زندانها موضوع تکریم وصیانت از خانواده زندانیان را به جد مورد نظارت قرار دهند و موجبات تسهیل ملاقات خانواده زندانیان را نیز فراهم نمایند.
واقع نگری و ارائه آمار و عملکرد واقعی از دیگر مواردی بود که در این جلسه از سوی مدیر کل زندانهای استان مطرح و خاطر نشان ساخت: ارائه عملکرد های واقعی ضمن کمک به رفع نواقص و کاستی ها خود پایه ساز اعتماد سازمانی می باشد.
پژمان پروین با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت این ایام بر انجام امور فرهنگی خاص مرتبط با این ایام تأکید نمود و ساماندهی وضعیت آموزش های قرآنی واعتقادی و تشکیل گروهای همخوانی قرآنی ، تواشیح و غیره را نیز در زندانهای استان لازم الاجرا دانست.
مدیر کل زندانهای خراسان شمالی با بیان اینکه خدمات بهداشتی ودرمانی در سطح زندانهای استان باید بصورت مطلوب ارائه گردد خواستار حذف روشهای اجرایی نامطلوب گردید و از رؤسای زندانها خواست تا ضمن نظارت بر داروخانه ها و وضعیت بهداشتی زندانیان کلیه اقدامات بهداشتی ودرمانی در سامانه سازمانی مرتبط با حوزه بهداشت ودرمان ثبت وبه روز رسانی گردد.
پژمان پروین با اشاره به پروژه های در حال انجام در زندانهای استان در راستای بازسازی،بهسازی،زیبا سازی و گسترش فضای فیزیکی از مسؤلین و رؤسای زندانها خواست تا بر انجام دقیق و اصولی طرح های عمرانی نظارت لازم را داشته و ضمن کیفی سازی امور صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف ونیز مسائل امنیتی و حفاظتی را همواره مد نظر داشته باشند.
تکریم خانواده زندانیان، حضورمسؤلین در جمع زندانیان و پیگیری امورات مربوطه،تلاش در پیشگیری از ورود مواد مخدر و وسایل ممنوعه به داخل زندانها،اجرای صحیح طرح MMT، انضباط مالی،صرفه جویی ورعایت اصلاح الگوی مصرف، از جمله مواردی بود که در جلسه شورای اداری وبرنامه ریزی زندانهای خراسان شمالی از سوی پژمان پروین مدیر کل زندانهای خراسان شمالی مطرح و مورد تأکید قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار