مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: با وجود بارش برف سنگین دوشنبه شب و سحرگاه امروز، تمامی راه های ارتباطی استان باز است و تردد در برخی محورهای روستایی و گردنه اسدلی با زنجیر چرخ امکانپذیر است.
کد خبر: ۳۷۷۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 14 February 2017
محمد مشتری سه شنبه درگفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: کار برفروبی جاده روستایی و بین شهری استان همچنان در حال انجام است ولی به علت بارش سنگین برف و کولاک تردد در جاده های روستایی استان با زنجیر چرخ میسراست.
وی با اشاره به لفزندگی سطح جاده های استان به رانندگان توصیه کرد: برای تردد درمحورها کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از سفرهای غیر ضروری در محورهای کوهستانی خودداری کنند.
اداره کل هواشناسی خراسان شمالی نیز ارتفاع برف در برخی نقاط استان را 25 سانتی متر اعلام کرد که بر اساس پیش بینی این اداره کل برای امروز سه شنبه دراستان ادامه بارش ها و درروز چهارشنبه روند کاهش ابر و وزش در استان پیش بینی شده است .
ابن اداره کل از ورود سامانه جدید بارشی از پنج شنبه تا اوایل هفته آینده به خراسان شمالی خبرداد .
استان خراسان شمالی در حد فاصل استان های شمالی کشور به مشهد مقدس واقع شده است و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان از گردنه های برف گیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار