مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور در اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره گفت: توسعه اخلاق از وظایف مهم کارگردانان و بازیگران تئاتر است.
کد خبر: ۴۶۶۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۳ 24 July 2017

کوروش زارعی، مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره گفت: جامعه هنرمندان ما و کسانی که در قالب تئاتر نقش‌آفرینی می‌کنند، قدم درراه پیامبران و اولیا الهی می‌گذارد زیرا که پیامبران و اولیا الهی برای احیا و توسعه اخلاق آمده بودند و هنرمندان ما نیز از این مسئله جدا نیستند.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری افزود: بایستی هنرمندان، برای سعادت بشری گام بردارند و با مخاطب عام ارتباط برقرار کنند زیرا در جامعه امروز بی‌اخلاقی بیداد کرده و اخلاق رخت بربسته است.

زارعی در اختتامیه پنجمین جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره گفت: این جشنواره باهدف و شعار (اخلاق برای همه) پیگیری شده بود که امیدواریم، آثاری که ارائه‌شده است در نمایش زندگی و اخلاق مؤثر واقع‌شده و گوشه‌ای از بی‌اخلاقی‌های امروز جامعه را پوشانده باشد.

مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری در پایان گفت: توسعه اخلاق و پرداختن به این موضوع، وظیفه کارگردانان، هنرمندان، بازیگران تئاتر و تمامی عوامل هنری می‌باشد که بایستی به‌صورت ویژه به آن توجه شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار