گوشت قرمز طی یک سال و نیم گذشته با نوسان قیمت زیادی مواجه شد که بر همین اساس جای خالی این ماده پروتئینی هر روز در سبد مصرفی خانوارها بیشتر احساس می شود.
کد خبر: ۴۶۷۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 26 July 2017
 گوشت قرمز طی یک سال و نیم گذشته با نوسان قیمت زیادی مواجه شد که بر همین اساس جای خالی این ماده پروتئینی هر روز در سبد مصرفی خانوارها بیشتر احساس می شود.  
نایب رئیس اتحادیه قصابان بجنورد در این باره به خبرنگار ما گفت: در حالی که قیمت گوشت قبل از شروع نوسان ها در سال گذشته 20 هزار تومان بود، اکنون به 40 هزار تومان هم رسیده است و همین رشد قیمت باعث شده این ماده پروتئینی از سبد مصرفی بعضی از خانوارها حذف شود.  
«آزادبیگی» افزود: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز در استان 35 تا 40 هزار تومان است که طی یک ماه اخیر تغییری نکرده است و فقط خبرهای ضد و نقیضی در رابطه با قیمت ها شنیده می شود.
وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت باید داشته باشیم اما همچنان درگیر نرخ گذاری های جدید هستیم، زیرا متولیان امر می خواهند بگویند گوشت در این شهر ارزان است.
وی افزود: آخرین نرخ نامه ای که داریم، مربوط به سال گذشته است که 34 هزار تومان نرخ گذاری شد در حالی که متضرر هم می شویم.
به گفته وی در حالی که ناگزیر به فروش گوشت به قیمت  35  تا 40 هزار تومان هستیم، اما تازه می خواهند نرخ نامه 36 هزار تومانی برای قصابان ارسال کنند.وی اظهارداشت: در ایران نرخ گوشت بالای 40 هزار تومان است و به تبع آن در استان نیز باید به همان اندازه فروخته شود چون نمی شود با این استدلال که در استان دام زیاد است، نرخ ها را کاهش داد.وی اضافه کرد: در حالی که نرخ 36 هزار تومانی یک ماه پیش تصویب شد اما هنوز آن را اعلام نکرده اند./روزنامه خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار