فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی گفت: امروزه نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار از قدرت نظامی برخوردار است اما توان به‌کارگیری ندارد چرا که اراده سیاسی در آمریکا جرأت به‌کارگیری توان نظامی را نمی‌دهد.
کد خبر: ۴۹۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 23 September 2017
سردار سیدحسین مرتضوی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار داشت:  رهبری هوشمندانه و فرزانه فرماندهی کل قوا٬ ترکیب قدرت و اراده امروز ایران اسلامی را در موضع بازدارندگی قرار داده است و عظمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس است.

وی افزود: وظیفه همه نیروهای مسلح تولید قدرت برای رسیدن به نقطه اقتدار است که این مهم با توان هر چه بیشتر و هم‌چنین با بصیرت هوشمندانه رهبری در حال تحقق است.

فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) خراسان شمالی بیان کرد: امروز ترکیب قدرت و اراده توانسته است٬ ایران اسلامی را به عنوان تنها کشوری که دارای قدرت بازدارندگی است در سطح جهان معرفی کند. قدرت بازدارنگی به معنای تولید قدرت از طرف نیروهای مسلح و اراده به کارگیری از سوی ولی فقیه است٬ چیزی که در هیچ جای دنیا سراغ نداریم.

مرتضوی تصریح کرد: امروزه نظام سلطه به سرکردگی آمریکای جنایتکار از قدرت نظامی برخوردار است اما توان به‌کارگیری ندارد چرا که اراده سیاسی در آمریکا جرأت به‌کارگیری توان نظامی را نمی‌دهد.

فرمانده سپاه خراسان شمالی ادامه داد: امروز قدرت نظامی پشتوانه دیپلماسی است. هم‌چنین به شرایطی دست پیدا کردیم که در هر میدانی که دفاع از نظام ایران اسلامی باشد٬ قدرت بکارگیری توان نظامی را داریم و این نقطه مقابل کشورهای جهان است.

مرتضوی در ارتباط با عدم توانایی مقابله آمریکا با ایران افزود: آمریکا توان مقابله نظامی در غرب آسیا را ندارند و انقلاب اسلامی و مقاومت اسلامی در سراسر جهان حاکم شده است و این‌ها مدیون ایثارگری و شهادت شهدای دفاع مقدس در 8 سال جنگ تحمیلی است.

وی ضمن اشاره به رهبری هوشمندانه ولی فقیه در عزت و اقتدار ایران بیان داشت: امروز در سایه هدایت‌گری ولی فقیه، حزب الله و انصارالله و حشد الشعبی توانستند مقاومت و ایثارگری را در جبهه مقاومت به نظام سلطه دیکته کنند. سربلندی و سرافرازی و شکوه و عظمت امروز در ایران اسلامی و جبهه مقاومت٬ ثمره تلاش رزمندگان در دفاع مقدس است.

مرتضوی در پایان اضافه کرد: مسئولان نظام تلاششان بر این است که یاد و خاطره دوران دفاع مقدس را در جامعه زنده و پیام اقتدار و سلامت و سربلندی و آمادگی رسمی خودشان را به رخ جهانیان بکشند. تا نفس داریم سرباز جان برکف ولی فقیه هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار