در حکمی از سوی استاندار خراسان شمالی مهرداد ابراهیمی به‌عنوان جانشین رئیس ستاد هماهنگی اربعین حسینی در استان خراسان شمالی منصوب شد.
کد خبر: ۵۱۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹ 17 October 2017
مهرداد ابراهیمی معاون سیاسی٬ امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی به‌عنوان جانشین ستاد اربعین حسینی استان منصوب شد.

استاندار خرسان شمالی در حکم انتصاب ابراهیمی خطاب به وی اظهار داشت: نظر به اهمیت برگزاری باشکوه مراسم معنوی اربعین، تقویت رویکرد انسجام اسلامی و مردمی بودن برگزاری این مراسم و ضرورت آمادگی استان در ایفای وظایف محول به ویژه ساماندهی اعزام زائران اهمیت ویژه‌‌ای دارد.

در ادامه این حکم آمده است:  ارتقای سطح کمی و کیفی پشتیبانی‌ها و خدمات این ایام، از مسائل اولویت دار ستاد اربعین خراسان شمالی است. هم‌چنین٬ برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری، هماهنگی، نظارت، تقسیم کار و اتخاذ تدابیر راهگشا در چارچوب تصمیم‌های کشوری و استانی و استفاده از همه ظرفیت‌های استان برای نیل به اهداف و بسط آموزه‌های نهضت انسان‌ساز عاشورای حسینی، از دیگر نکات مورد تاکید استاندار در این حکم است.

به گزارش تسنیم بیش از 10 هزار زائر از استان خراسان شمالی در همایش بزرگ اربعین حسینی شرکت می‌کنند و موکب شهدای خراسان شمالی با ظرفیت 5 هزار نفر در مرز مهران روبه‌روی ایست و بازرسی بهرام آباد جهت خدمت‌رسانی به زائران استان تعیین شده است. پشتیبانی این موکب بر عهده شهرهای شیروان، فاروج و راز و جرگلان است.

هم‌چنین موکب اصحاب خراسانی با ظرفیت اسکان و پذیرایی بیش از 4 هزار زائر استان خراسان شمالی در شهر کربلا برپا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار