نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در رژه روز ارتش با اشاره به اینکه نیروی مسلح مقتدر از پایه‌های تمدن اسلامی است گفت: توان موشکی ایران قدرتی دوچندان به کشور بخشیده است.
کد خبر: ۵۹۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 18 April 2018

آیت‌الله ابوالقاسم یعقوبی صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش با اشاره به آیات قرآن مبنی بر هدف نهایی جامعه اسلامی اظهار کرد: قرآن برای جامعه اسلامی قله بلندی را در نظر گرفته است که ایمان قوی و عمیق و معرفت بالنده در جامعه راه رسیدن به این قله متعالی است.

وی ایمان را سکوی پرش برای رسیدن به تعالی ایمانی و انسانی دانست و افزود: قوی بودن امت اسلام باعث حساب بردن مخالفان و دشمنان از امت اسلامی می‌شود و زیستن قوی و مقاوم در جهان را رقم می‌زند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی بابیان اینکه در دنیای استکباری کنونی باید قوی بود تا پایمال نشد و این قدرتمندی باید در همه جهات باشد اظهار کرد: نیروهای مسلح بازوهای قدرت و اعتلای هر کشوری است که بانظم، تجربه، تدین و مقاومت می‌تواند امت اسلامی را در دنیا سربلند و سرافزار کند.

وی ترسیم طرح تمدن اسلامی توسط رهبر انقلاب را بر پایه‌هایی استوار دانست و گفت: یکی از پایه‌های تمدن در هر جامعه‌ای داشتن نیروهای مسلح مقتدر، مطمئن، به هنگام و به‌روز است که نظام جمهوری اسلامی در این عرصه سربلند و سرافراز در دنیا است.

امام‌جمعه بجنورد افزود: نیروهای مسلح و ارتش در دفاع مقدس امتحان خود را پس داد و در جبهه مقاومت قدرت ایران در منطقه را به رخ جهانیان کشید و قدرت خود را به ثبات همگان رساند و با افزایش توان موشکی توانسته است تا قدرت ایران را در جهان دوچندان کند تا جهانیان از ایران حساب ببرند.

وی در انتها امنیت ایران در منطقه و جهان را مثال‌زدنی عنوان کرد و ادامه داد: کشور جمهوری اسلامی ایران به‌واسطه بازوان امنیت رهبری ازجمله سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی به امنیت پایدار رسیده است و کشوری سربلند، آبرومند و عزتمند را ایجاد کرده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار