معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: سه داوطلب کنکور امسال در استان حائز رتبه تک رقمی شدند که این افراد دانش آموزان شهرستان های شیروان، اسفراین و بجنورد هستند.
کد خبر: ۶۴۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 14 August 2018

عباس سعیدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در رقابت های کنکور سراسری امسال، یک داوطلب از شیروان در گروه آزمایشی هنر حائز رتبه تک رقمی شد و 2 نفر در گروه آزمایشی تجربی از شهرستان های اسفراین و بجنورد رتبه زیر 10 منطقه استان را به دست آوردند.
وی با بیان اینکه 22 داوطلب استان در استان رتبه 2 رقمی به دست آوردند تصریح کرد: در این رقابت ها 2 نفر در گروه آزمایشی هنر، یک نفر در گروه آزمایشی زبان، 6 نفر در گروه آزمایشی علوم انسانی، 5 نفر در گروه آزمایشی ریاضی و هشت نفر در گروه آزمایشی علوم تجربی رتبه های زیر 100 کسب کرده اند.
وی گفت: 169 نفر از داوطلبان استان در کنکور سراسری امسال رتبه زیر یکهزار به دست آورده اند.
وی خاطرنشان کرد: در گروه آزمایشی هنر 9 نفر، گروه آزمایشی زبان 22 نفر، گروه آزمایشی علوم انسانی 50 نفر، گروه آزمایشی ریاضی 43 نفر و در گروه آزمایشی 45 نفر رتبه های زیر هزار را کسب کرده اند.
امسال 14 هزار و 874 داوطلب کنکوری در گروه های علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان خارجه در خراسان شمالی رقابت کردند.
خراسان شمالی بیش از 164 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار