یک سارق شیشه ای متوهم پس از ورود به خانه ای و بعد از سرقت برخی وسایل در یک اقدام نادر به جای فرار تصمیم گرفت دوش بگیرد و با سر رسیدن صاحب خانه داستان عجیبی رخ داد.
کد خبر: ۶۶۴۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۸ 07 October 2018

یک سارق شیشه ای متوهم پس از ورود به خانه ای و بعد از سرقت برخی وسایل در یک اقدام نادر به جای فرار تصمیم گرفت دوش بگیرد و با سر رسیدن صاحب خانه داستان عجیبی رخ داد. به گزارش خبرنگار ما سارق که بعد از مصرف شیشه توهم زده بود برای سرقت وارد خانه ای در شرق بجنورد شد که حین دوش گرفتن با سر رسیدن صاحب خانه پا به فرار گذاشت.
صاحب خانه در این باره گفت: یک شب که خانواده ام به منزل پدر همسرم رفته بودند من برای برداشتن وسایلم به خانه آمدم. وقتی وارد حیاط شدم با یک جفت کفش غریبه جلوی در خانه روبه رو و به ماجرا مشکوک شدم.
با برداشتن یک چماق آهسته و با احتیاط وارد خانه شدم و به جست و جوی صاحب کفش ها پرداختم که با تعدادی وسایل بسته بندی شده در گوشه ای از اتاق مواجه شدم. صدای شر شر آب را از حمام شنیدم و زمانی که در حمام را باز کردم با یک مرد غریبه که در حال دوش گرفتن بود روبه رو شدم.
سارق با دیدن من شوکه شد و من را به کناری هل داد و پا به فرار گذاشت. من با چماق به تعقیب سارق پرداختم او زمانی که دید راه فرار ندارد خودش را به پشت بام رساند تا مخفی شود. با کمک همسایه ها سارق را پایین آوردیم و بعد از کمی گوشمالی دادن او را با یک پتو پوشاندیم.
سارق لب به اعتراف گشود و گفت: بعد از مصرف شیشه توهم زده بودم برای همین پس از جمع کردن مقداری وسایل به جای فرار هوس دوش گرفتن کردم.
با التماس و درخواست سارق و همچنین شناختن او و ضمانت یکی از همسایه ها او را بعد از پوشیدن لباس هایش رها کردیم و این ماجرای عجیب مانند یک خاطره در ذهنم ثبت شد./روزنامه خراسان شمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار