معاون سیاسی استاندار تاکید کرد:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در همایش سازمان های مردم نهاد زیست محیطی استان بر نقش موثر سمن ها در کاهش و حل بحران ها و چالش های اجتماعی تاکید کرد.
کد خبر: ۷۱۷۱۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲ 20 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، ولی ا... حیاتی در این همایش باعنوان محیط زیست، بحران آب و توان افزایی جوامع محلی، اظهار داشت: با کمک سازمان های مردم نهاد چالش های اجتماعی باید در همان حوزه اجتماعی حل و فصل شود و به دیگر حوزه ها سرایت نکند.
وی با تاکید بر این که سازمان های مردم نهاد رابط میان مردم و دولت هستند، افزود: تعداد سازمان های مردم نهاد باید در خراسان شمالی متناسب با موضوعات مختلف اجتماعی افزایش یابد. وی یادآور شد: ایجاد و افزایش تعداد دفاتر تسهیل گری در دستورکار استان قرار دارد.
حیاتی تصریح کرد: با همکاری دفتر امور اجتماعی استانداری و فرمانداری بجنورد در آینده ای نزدیک سه دفتر تسهیل گری در مرکز استان افتتاح می شود. وی با اعلام حمایت از ایجاد و تقویت سازمان های مردم استان، خاطرنشان کرد: برای حل چالش های اجتماعی با تاکید بر مشارکت اجتماعی از ارائه راهکارها، ایده ها و طرح های سمن ها حمایت می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار