محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در آستانه زادروز فرخنده ریحانه نبی و فخر بانوان دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۷۱۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳ 26 February 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سالروز میلاد باسعادت دختر گرامی رسول مکرم اسلام(ص)، کوثر قرآن و بانوی آب و آینه، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها را که اسوه ای بی بدیل، نه فقط برای بانوان فرهیخته ما، بلکه برای کل جامعه بشری است، به یکایک مردم خونگرم استان خراسان شمالی تبریک و تهنیت عرض می کنم.
جای بسی خوشوقتی است که در جمهوری اسلامی، از این مناسبت سعید برای پاسداشت مقام و منزلت زنان به ویژه مادران عزیز بهره گرفته می شود و بر کسی پوشیده نیست که انقلاب اسلامی شکوهمند ما به ارتقای جایگاه والای بانوان در جامعه چه کمک های شایان و خدمات ارزنده ای داشته است.
دولت تدبیر و امید نیز با اعتقاد به این آرمان ها و تاسی از روش و منش بزرگان انقلاب در راستای تکریم واقعی بانوان و فراهم ساختن زمینه رشد و تعالی بیش از پیش آنان در جامعه گام های موثری برداشته است. پیگیری تکلیف قانونی واگذاری ۳۰ درصد مناصب مدیریتی به بانوان، افزایش حمایت های قانونی از زنان خانه دار و سرپرست خانوار ازجمله پوشش بیمه و تسهیل کسب و کار آنان، حمایت از گسترش سازمان های مردم نهاد حوزه بانوان، تنظیم لوایح قانونی بازدارنده در قبال تعدی به حقوق مدنی دختران و زنان و پیگیری طرح ملی گفت و گوی خانواده تنها بخشی از این اقدامات و دستاوردها بوده است.
با تبریک این مناسبت فرخنده به همه زنان و مادران فرهیخته استان خراسان شمالی امیدوارم برای تکریم مقام و فراهم کردن زمینه مشارکت هرچه بیشتر آنان در رشد همه جانبه این خطه از میهن اسلامی گام های موثرتری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار