فرماندهی نیروی انتظامی اسفراین اظهار کرد
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه دار با ۱۵ فقره سرقت اماکن خصوصی وساختمان های نیمه ساز دراین شهرستان خبر داد
کد خبر: ۹۹۵۳۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵ 21 September 2021

به گزارش تابناک خراسان شمالی سرهنگ مجید یگانه پور با اعلام جزئیات این خبر گفت : در پی اعلام چندین فقره سرقت اماکن خصوصی و ساختمان های نیمه ساز در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.


این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی و دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار شدند ،افزود : متهم در بازجوئی های انجام شده به تعداد 15 فقره سرقت از اماکن خصوصی ،ساختمانهای نیمه ساز اعتراف کرد.


وی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی اموال سرقتی را کشف نمودند ،تصریح کرد : سارق بعد از سرقت ،اموال را به فروش می رسانده که در این زمینه یک نفر مالخر دستگیر و به مقرانتظامی دلالت شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با تاکید بر اینکه اموال مکشوفه تحویل مالباختگان شد ،ومتهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی گردید ، خاطرنشان کرد : مقابله با مجرمان و هنجارشکنان وظیفه اصلی پلیس است و از شهروندان عزیز انتظار می رود به توصیه های پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند .
۲۰۸

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار