مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی از احداث و روکش آسفالت ۷۱ کیلومتر راه روستایی در استان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۴ 18 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، عصر امروز محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها اظهارکرد: ۷۱ کیلومتر راه روستایی در استان از ابتدای سال تاکنون آسفالت شد.

وی گفت: در این مدت ۲۸.۹ کیلومتر راه روستایی با هزار و ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار احداث و آسفالت شده است و هزار و ۸۲۳ خانوار از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان‌شمالی به برخورداری ۱۰ روستا از راه آسفالته اشاره کرد و افزود: در شهرستان اسفراین محور روستا‌های بانی در، به طول ۲ و نیم کیلومتر و زنفت به طول ۳ کیلومتر، در شهرستان بجنورد محور روستایی حاج عبدالوهاب (ایوب) به طول یک کیلومتر، در شهرستان گرمه محور روستایی اسلام آباد به طول یک و نیم کیلومتر از جمله محور‌هایی است که در این بازه زمانی از راه آسفالته برخوردار شد.

وی تصریح کرد: در شهرستان جاجرم محور‌های روستایی قره رباط و کلاته شور به طول ۴ و نیم کیلومتر، در شهرستان راز و جرگلان محور‌های روستایی گرکز و دویدوخ به طول ۱.۷ کیلومتر، در شهرستان فاروج محور روستایی آق چشمه به طول ۱.۴ کیلومتر و در شهرستان مانه و سملقان محور روستای حاج غلامرضا به طول ۰.۹ کیلومتر نیز از راه آسفالته بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: طی این مدت ۴۲.۳۵ کیلومتر راه روستایی در استان با ۶۳۵ میلیارد ریال اعتبار روکش شده است.

این مقام مسئول با بیان این که روکش محور‌های روستایی در شهرستان‌های بجنورد به طول ۱۲ کیلومتر، اسفراین به طول ۵ کیلومتر، شیروان به طول ۸.۱ کیلومتر اجرا شده است، اظهارکرد: همچنین روکش محور‌های روستایی در شهرستان‌های جاجرم به طول ۶.۷ کیلومتر، راز و جرگلان به طول ۴.۸ کیلومتر، فاروج به طول ۲ کیلومتر، گرمه به طول ۱.۷ کیلومتر و مانه و سملقان به طول ۱.۹ کیلومتر انجام شد.

وی گفت: تا پایان امسال در صورت تخصیص اعتبار و شرایط آب و هوایی، روکش و آسفالت راه‌های روستایی استان به ۲۱۰ کیلومتر خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار