مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: طرح بهسازی ۱۷ گلزار شهید خراسان شمالی در هفته دولت افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸ 22 August 2023

به گزارش تابناک خراسان شمالی و به نقل از تسنیم، قاسم محمدزاده در گفتگویی در بجنورد، با اشاره به برنامه‌های هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت که معطر به عطر شهیدان رجایی و باهنر است، فرصت خوبی برای بیان دستاورد‌ها و تشریح اقداماتی است که در مسیر خدمت به مردم انجام گرفته است.

وی افزود: ️دشمنان این نظام در طول دوران بعد از انقلاب تلاش کرده‌اند با پررنگ کردن نقاط ضعف، خدمات ارزشمند نظام اسلامی را کمرنگ و ناچیز جلوه دهند لذا لازم است با تبیین و ارائه دستاورد‌ها و خدمات ارائه شده ضمن تقویت امید در جامعه، تلاش‌های دشمنان را ناکام بگذاریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: برگزاری مراسم گلباران مزار مطهر شهدا، اجرای طرح سپاس و دیدار با خانواده‌های شهدای کارمند، از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.

محمدزاده تصریح کرد: برگزاری مراسم یادواره شهدای دولت، پخش خاطره‌نگاری شهدای دولت از سیمای استانی، حضور در صدا و سیما و ارائه گزارش عملکرد، سرعت بخشیدن به فرایند تحویل زمین به ایثارگران در شهرستان‌ها در هفته دولت سال ۱۴۰۲ اجرایی می‌شود.

وی افزود: برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، استمرار ارائه تسهیلات به ایثارگران جهت سفر به عتبات عالیات، حضور و روایتگری اعضا تشکل پیام‌آوران ایثار در سطح مساجد، تجلیل از ایثارگران شاغل در دستگاه‌های دولتی نیز در این هفته انجام خواهد شد.

محمدزاده با تشریح برنامه افتتاح پروژه‌های عمرانی این اداره‌کل در هفته دولت، گفت: افتتاح طرح بهسازی ۴ گلزار شهید در شهرستان اسفراین، ۶ گلزار شهید در شهرستان بجنورد، ۲ گلزار شهید در شهرستان شیروان، ۳ گلزار شهید در شهرستان مانه و سملقان، یک گلزار شهید در شهرستان فاروج و یک گلزار شهید در شهرستان راز و جرگلان از جمله برنامه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی در هفته دولت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار