مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ۴۶ پروژه با صرف بیش از ۱۱۵ میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعتبار در شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۱۲۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵ 26 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، حسن چاهی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران و با اشاره به این که در هفته دولت ۴۶ پروژه برق رسانی افتتاح می‌شود، اظهارکرد: برای اجرای این پروژه‌ها بیش از ۱۱۵ میلیارد و هفتصد میلیون تومان اعتبار صرف شد.

وی در تشریح جزییات پروژه‌های هفته دولت گفت: از مجموع ۴۶ پروژه‌ای که در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد، ۸ فقره پروژه با اعتبار ۵۴ میلیارد و هفتصد و هفتاد میلیون تومان در شهرستان بجنورد، ۳ فقره پروژه با اعتبار ۱۳ میلیارد و هفتصد میلیون تومان در شهرستان شیروان، ۶ فقره پروژه با اعتبار ۲۰ میلیارد میلیارد و سیصد میلیون تومان در شهرستان اسفراین به بهره داری می‌رسد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان‌شمالی افزود: همچنین ۷ فقره پروژه با اعتبار ۷ میلیارد و پانصد میلیون تومان در شهرستان مانه و سملقان، ۸ فقره پروژه با اعتبار ۴ میلیارد و سیصد و هفتاد میلیون تومان در شهرستان جاجرم، ۵ فقره پروژه با صرف اعتبار ۲ میلیارد هفتصد و ۱۰ میلیون تومان در شهرستان گرمه، ۳ فقره پروژه با اعتبار ۸ میلیارد و پانصد و هفتاد میلیون تومان در شهرستان فاروج، ۶ فقره پروژه با اعتبار ۳میلیارد هشتصدو پنجاه میلیون در شهرستان رازوجرگلان از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی به مهم‌ترین پروژه‌ها و اقدامات این شرکت طی ۲ سال اخیر نیز اشاره و بیان کرد: در دولت مردمی، طی ۲ سال اخیر؛ پروژه‌های مهم برق رسانی به ۱۳ روستای بی برق، برق دار شدن ۲۶ شهرک روستایی، اصلاح و بهینه سازی شبکه‌های فرسوده ۲۸۹ روستا در قالب طرح بهارستان اجرا شد.

چاهی ادامه داد: همچنین طی ۲ سال اخیر احداث و توسعه ۳۳۹ کیلومتر شبکه توزیع برق و تامین برق ۳۲ حلقه چاه آب شرب نیز انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار