مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی گفت: سرانه فضای فرهنگی استان در دولت سیزدهم رشد قابل‌توجهی داشته و از ابتدای دولت تاکنون ۲۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع پروژه به بهره‌برداری و یا در دست اقدام و تکمیل است.
کد خبر: ۱۱۲۳۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۲ 30 August 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، صبح امروز تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به اینکه سرانه فضای فرهنگی استان در دولت سیزدهم رشد قابل‌توجهی داشته، اظهارکرد: از ابتدای دولت تاکنون ۲۷ هزار و ۷۰۰ مترمربع پروژه به بهره‌برداری و یا در دست اقدام و تکمیل است.

وی گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون ۲ هزار و ۵۰ مترمربع افتتاح پروژه در حوزه فرهنگ و ارشاد استان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال انجام شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی افزود: بهره‌برداری مجتمع فرهنگی هنری جاجرم با زیر بنای یک هزار و ۵۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال، افتتاح فاز دوم کتابخانه عمومی مانه و سملقان با زیر بنای یک هزار مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های افتتاح شده در دولت سیزدهم بوده‌اند.

صادقی ادامه داد: تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری گرمه با زیر بنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع، تکمیل کتابخانه عمومی اسفراین با زیر بنای ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال، تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری فاروج با زیر بنای یک هزار و ۵۰ مترمربع و ارتقای پیشرفت فیزیکی از ۷۰ درصد به ۹۰ درصد را بخشی از پروژه‌های نیمه تمامی هستند که در دولت سیزدهم تکمیل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری بجنورد و موزه هنر‌های معاصر بجنورد با زیر بنای ۱۹ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال، آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان راز با زیر بنای یک هزار و ۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال از جمله پروژه‌های تکمیل شده توسط دولت سیزدهم است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار