طبق اعلام سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی مراسم عظیم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان‌های استان همزمان با سراسر کشور در ساعات گفته شده در متن خبر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۸ 05 September 2023

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی و به نقل از خبرگزاری فارس، طبق اعلام سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌شمالی مراسم عظیم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان‌های استان همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش در شهرستان بجنورد از میدان شهید به سمت امامزاده سید عباس (ع) از ساعت ۹ صبح و در شهرستان شیروان از امامزاده نقی الهادی (ع) به سمت امامزاده حمزه رضا (ع) شهر زیارت در ساعت ۱۶ عصر برگزار خواهد شد.

همچنین این مراسم در شهرستان اسفراین از میدان امام خمینی (ره) به سمت گلزار شهدای گمنام (پارک قائم) در ساعت ۹ صبح و در شهرستان مانه‌وسملقان از مسجد پنج تن به سمت امامزاده دلاور (ع) در ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.

در شهرستان فاروج نیز از مسجد جامع به سمت گلزار شهدای گمنام از ساعت ۹ صبح، شهرستان گرمه از گلزار شهیدان گمنام به سمت مصلی از ساعت ۱۰ صبح و جاجرم از میدان امام خمینی (ره) به سمت آستان مقدس خواجه علی بن مهزیار (ع) ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود.

مراسم جاماندگان اربعین حسینی در شهرستان رازوجرگلان از حسینیه حضرت ابوالفضل (ع) به سمت گلزار شهداء از ساعت ۹ صبح و در شهرستان صفی آباد از روبروی اداره برق به سمت مدرسه شهید مفتح از ساعت ۱۶ عصر آغاز خواهد شد.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار